Sponsor

3 Şubat 2009 Salı

The Guardian l Koruyucu l 2006

Yönetmen
Andrew Davis
Senaryo
Ron L. Brinkerhoff
Müzik
Trevor Rabin
Görüntü yönetmeni
Stephen St. John
Tür:
Aksiyon, Macera

Yapım:
ABD 2006 136 dakika (Renkli)

Efsanevi kurtarma yüzücüsü Ben Randall (Kevin Costner) bir fırtınanın kalbindeki ölümcül bir kazadan kurtulan tek kişidir. Kazanın hemen ardından, kendi iradesi dışında, eğitmenlik yapması için “A” Okulu’na gönderilir. “A” Okulu, genç ve kibirli çaylakların en iyi ve en cesur kurtarma yüzücülerine dönüşmelerini sağlayan elit bir eğitim programının verildiği yerdir. Acı ve pişmanlıkla bozguna uğramış olan Ben, kendini eğitime verir ve okulun eğitim anlayışını baştan aşağı değiştirerek, kendi metotlarına göre bir kalıba sokar. Ancak Ben ortadaki durumu tam olarak anlar ve bir gün öğrencilerinin kimin ölüp kimin yaşayacağıyla ilgili çok zor bir seçim yapmaları gerekeceğini bilir. Ben, ukala yüzme şampiyonu Jake Fischer’la (Ashton Kutcher) tartışırken, en iyi olmak için gereken her şeye sahip birini görür. Fakat en iyi olabilmesi için olgunlaşmamış yeteneklerini kalbiyle birleştirebilmesi ve Ben’in kendisinin de geçmişte düştüğü hatalardan sakınması gereklidir. Jake, Alaska Bering Denizi’ndeki ilk zorlu görevinde, gerçekten her şeyi riske etmenin ne demek olduğunu keşfederken öğrendiği her şeyi ortaya koyacaktır.

Hiç yorum yok: