Sponsor

9 Haziran 2008 Pazartesi

Kizimi Kurtar -Gone Baby Gone (2008) online izle- Türkce Dublaj..Morgan Freeman, Ed Harris

Gone Baby Gone


Yapım : 2007, ABD
Tür : Dram / Gizem / Polisiye / Suç
Yönetmen : Ben Affleck
Senaryo : Ben Affleck, Aaron Stockard, Dennis Lehane (Kitap)
Oyuncular : Ed Harris, Morgan Freeman, Michelle Monaghan, Casey Affleck, Karen Ahern, John Ashton
Yapımcı : Ben Affleck, Sean Bailey, Danton Rissner
Görüntü Yönetmeni : John Toll
Müzik : Harry Gregson-Williams
Dağıtım : UIP Filmcilik
Süre : 1 saat, 56 dk.
Gösterim Tarihi : 1 Şubat 2008



Good Will Hunting”in senaryosuyla Oscar ödülü kazanan oyuncu Ben Affleck’in ilk yönetmenlik sınavı “Gone, Baby, Gone”ın başrollerinde Casey Affleck (Ocean’s Eleven), Michelle Monaghan (Mission: Impossible III), Oscar ödüllü Morgan Freeman ve Oscar adayı aktör Ed Harris oynuyorlar. “Mystic River”ın da yazarı olan Dennis Lehane’nin romanından uyarlanan, senaryosunu Ben Affleck ile Aaron Stockard’ın yazdığı filmde Boston yeraltı dünyasının en çirkin, en tehlikeli/belalı kesimlerinde kaçırılan 4 yaşındaki bir kız çocuğunu bulmaya çalışan iki özel detektifin sürükleyici öyküsü anlatılıyor



Tam ekran izlemek için Sağ Alt köşedeki kare işaretine tıklayınız




Tam ekran izlemek için Sağ Alt köşedeki kare işaretine tıklayınız

Hiç yorum yok: